Friday, June 29, 2007

Bloggen upphör? 29/6

Bloggen vid namn AS Roma har på kort tid blivit en av de populäraste sportbloggarna i Sverige. Snittantalet på unika besökare/vecka ligger på cirka 1300, vilket jag är mycket glad och stolt över.

Nu är det så här att jag ska ingå i den något nykomponerade redaktionen på SvenskaFans - Roma, så uppdateringen av bloggen kommer inte alls fungera lika bra som den tidigare har gjort. Om jag ska fortsätta skriva här vet jag ännu inte, jag får helt enkelt se hur jag gör.

Till sist vill jag tacka alla trogna läsare! Grazie!

17 comments:

Anonymous said...

Tack själv Amadeo//Ishak

Aktivt Ledarskap said...

:)

Anonymous said...

Va fan coulo!!! Skriv nu här, du har gjort riktigt bra översättningar från det obegripliga språket. Tribal och C4 klarar väl alla med grundskolekunskaper, men att läsa in ett d-språk är inte gjort i en handvändning. Stanna nu här, eller skriv åtminstone ett par artiklar/dag på Svf.// Il Capitano

Anonymous said...

snyft snyft tkr om den här bloggen hoppas den inte upphör men tack så mkt för allting!

Anonymous said...

Se till att skriva mycket nytt på svenskafans så att vi inte blir uttråkade =)

Anonymous said...

Henke, bästa blogen ever! Tack ska du ha!

Anonymous said...

fan va gött och slippa denna jävla skitblogg... fyyy faaaan vad dålig den är... riktigt bajsig

Aktivt Ledarskap said...

Tack tack och åter tack! Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra, men tänker lägga ned lika mycket tid på SF som med min blogg.

eeeeee/

Men lilla Ervin då, du är för söt! ;)

Anonymous said...

Du gör ett fantastiskt bra jobb med bloggen, vore synd om du lägger ner. Har ju gjort roma bloggen till en vardalig rutin som jag ser framemot när jag vaknar för att bestrida en ny dag.

Anonymous said...

Men fortsätt skriva här istället då!

Aktivt Ledarskap said...

un capitano/

Tack så jättemycket! :) Men ska verkligen försöka uppdatera så mycket det går på SF. Har fixat lite med mercaton och truppen redan. Men det kan mycket väl bli så att jag skriver mindre artiklar och notiser här på bloggen. Som t.ex. Nyheter och rykten, dagens träning etc.

Anonymous said...

Kör "Nyheter och rykten" och "Dagens träning" i Svenskafans. Finns ju andra lag som skriver om mercato-rykten varje dag. När du ändå gjorde det här kan du väl fortsätta på SF. Jag vet att det skulle vara mycket uppskattat av svenska romanisti att få alla rykten uppsamlade på ett ställe varje dag. Som det är nu så letar man igenom minst 5-6 sidor varje dag efter rykten men denna blogg underlättade för oss och om du flyttade till SF skulle det underlätta ännu mer och du skulle få en bredare publik.

Christine said...

Bloggen eller SF, bara du skriver lika mycket som tidigare! Tack för en underbar blogg ;)

Aktivt Ledarskap said...

super_montella/

Jag ska försöka uppdatera mercaton artikeln så mycket som möjligt. Men nu i början har det vart ganska mycket att göra, både med sidan och sommaren och allt. ;) Men jag kan nästan lova att SF kommer att uppdateras lika ofta som bloggen.

Aktivt Ledarskap said...

Christine/

Tack själv! :)

Anonymous said...

Kanon blogg!
Enda bloggen jag har i favoriter.

Hoppas nyheterna på SF om det blir aktuellt att den kan hålla samma standard som på bloggen dvs lätta, snabba nyheter.

Väldigt synd gillade verkligen denna blogg

Anonymous said...

Jag saknar bloggen!