Thursday, June 14, 2007

Intervju med Adrian Pit 14/6

Bellinzonas mittfältare Adrian Pit har skrivit på för Roma. 23-åringens kontrakt går ut i slutet av juni och därefter kommer han till Roma.

"Ja, jag har skrivit på för Roma," säger Pit till Rete Sport. "Nu väntar jag bara på att nyheten ska bli officiell."

"Jag har redan haft min medicinska undersökning och allting gick som det skulle."

"Mitt kontrakt går ut den 30:e juni, jag fyller 24 om en måndad och Romas scouter har sett med spela ett par gånger."

"Jag har bara pratat med Daniele Prade än så länge och vi ska träffas igen i juli. Jag har besökt Rom ett par gånger och jag har sett lagets matcher på tv. Jag gillar dem mycket, de spelar mycket bra framåt men är även balanserade när det kommer till den defensinva biten."

Källa: Channel4

No comments: