Friday, June 15, 2007

Intervju med Ahmed Barusso 15/6

Roma har gjort klart med Ahmed Barusso från Ghana, en spelare som liknas med Chelseas Essien och förut har han sagt att hans dröm är att få spela tillsammans med Essien i landslaget.

"Jag är fullständigt uppskakad över att ha gjort klart med Roma då det är ett stort steg för mig," säger Barusso till BBS Sport.

"Att spela i Champions League är en stor dröm för varenda spelare och jag är glad att få en chans att visa min talang för resten av världen."

"Men jag måste tacka Gud och folket i Roma för att de litar på mig då de bara har sett lite av mig innan jag blev skadad."

"Jag kommer att betala tillbaka för Roma och deras fans med min prestation ute på planen."
Välkommen till Roma, och lycka till Ahmed!

Källa: Ghana Web

1 comment:

Anonymous said...

Välkommen barusso!