Friday, March 2, 2007

Cassetti förstår sig inte på "Chippen" 2/3

Marco Cassetti gjorde ett par tabbar i försvaret när han fick chansen från start mot Chievo. En av dessa resulterade i ett baklängesmål. Nu lägger han en del av ansvaret på "Chippen" eftersom han har svårt att kommunicera med honom.
"Det är ofta jag och Wilhelmsson inte förstår varandra eftersom han inte kan särskilt bra italienska än," säger Cassetti.
"Ibland vet jag inte vad jag ska göra. T.ex. vid deras andra mål blev jag ensam i försvaret då vi inte förstod varandra", avslutade Marco.

Jag tycker iallafall att "Chippens" insatser inte har blivit lidande på grund av något språkproblem. Så här lång verkar han klara det bra, men som sagt verkar det vara värre för vår vän Cassetti.

Marco Cassetti



Källa: Channel4

1 comment:

Anonymous said...

jaha ser det ut som att nån bryr sig låt han dra då den idioten casseti chippen är ju bättre än han så låt han inte förstå han ser ut som att casseti inte kan engelska hur dum får man va -.-