Wednesday, April 25, 2007

Cassetti kommenterar det stundande derbyt 25/4

Marco Cassetti är säker på att hans lagkamrater kommer att stå för en bra insats i söndagens derby mot Lazio.

”Jag är säker på att mina lagkamrater kommer att göra en mycket bra match, de kommer att hämnas för 3-0 förlusten tidigare den här säsongen,” säger Cassetti.

”Vi har spelat mycket bra, Roma är lugna och så är även omgivningen omkring laget,” tillägger Marco, som missar derbyt eftersom han är avstängd.

”Jag är avstängd och jag är väldigt ledsen, dels för att jag inte kunde spela förra matchen i omgång 15 heller. I vilket fall som helst så kommer jag att stödja mitt lag.”

Cassetti hinner också med att kommentera Milans något snöpliga förlust mot Manchester United igår kväll med 3-2.

”Milan och Manchester är två mycket bra lag, men jag tror att rossonerri fortfarande kan klara av det,” avslutar Cassetti.


Källa: Channel4

No comments: