Monday, May 7, 2007

The American Dream 7/5

AS Romas framtida matchtröja?

Enligt en artikel på Core de Roma så tolkar jag att det är supportrar som har fått spåna lite idéer om sponsor och matchtröja, och denna tröja förmedlar verkligen "The American Dream".

Jag skulle helst föredra Diadora eller Kappa som sponsor, men förövrigt känns utformningen helt ok, om inte lite för kommersiell bara vilket jag inte vill att vackra Giallorossi ska vara. Romas klubbemblem med "asroma 80" tycker jag ser mycket fint ut, AS Roma fyller som bekant 80 år.


Någon mer än jag som tycker att en fotbollströja utan sponsor (som vår nuvarande) är så pass mycket snyggare än en tröja med sponsor? Men nuförtiden är det ju ett måste, Roma behöver ju lite tillskott i ekonomin.


Källa: Core de Roma

2 comments:

Anonymous said...

AAAAAIIIIIKKKKKK

Aktivt Ledarskap said...

Jadu lilla Ervin. De spelar inte i samma divison som vackra Roma va? Eller?

FORZA BAJEN!