Thursday, May 10, 2007

Fotbollsporr i Rom, Totti ger en kommentar 10/5

Il Capitano visar att vinna Coppa Italia är ett av hans mål som återstår den här säsongen.

I första matchen av finalen så vann Roma med hela 6-2, hemma på Olimpico efter bländande fotbollskonst.

”Jag vill inte känna att vi redan har vunnit Coppan, men om vi spelar med samma attityd som vi hade igår i returmötet i Milano så har vi en stor chans att lyfta bucklan,” säger Totti till Roma Channel.

Vi gjorde en perfekt match igår, inga misstag alls begicks,” tillägger Er Pupone.

”Coppa Italia är ett av tre mål som jag har nu i slutet av säsongen. Det första är skytteligatiteln, sen Guldskon. Jag behöver minst göra fyra mål på tre matcher.”

Totti tror också att det behövs ett par värvningar inför nästa säsongs spel i Champions League.

”Laget kan bli stärkt av två eller tre toppspelare. Vi behöver några erfarna män, speciellt till spelet ute i Europa."

”I det här årets final an Champions League håller jag på Milan, eftersom de representerar Italien och jag har många vänner som spelar där. Jag hoppas att de hämnas på förlusten i Istanbul,”
avslutar Totti.


Källa: Channel4

No comments: