Thursday, May 17, 2007

VINCITRICE COPPA ITALIA 2006/2007

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBild: Il Romanista
..........................................................................
Spalletti: ”Grabbarna och jag förtjänar det här, jag vill även ge vinsten till vår fina publik och Franco Sensi. Jag har aldrig vunnit någonting på egen hand, men nu känns det bra att ha vunnit Coppa Italia.”

Totti: ”Vi kom hit för att vinna och det gjorde vi. Om jag dedicerar vinsten till min dotter? Inte bara till henne, utan även till Ilary och Cristian. Min familj är oerhört viktig för mig. Och nästa år? Vi vill fortsätta bygga vidare på detta. Denna första titel betyder mycket och vi vill tacka Mister för vad vi gjort.”

Rosella Sensi: ”Jag vill tillskriva segern till presidenten, min far. Nu vill fira vår vinst och fortsätta att prestera bra.”

Conti: ”Det var ett bra slut på ett mycket speciellt år för killarna. Jag vill också tacka vår publik. Inter förtjänar Scudetton, de har haft en otrolig säsong.”

Pizarro: ”Rest? De får bestämma det i föreningen. Jag är här och mår bra. Jag vill tacka mina kamrater. Hur som helst så är jag lycklig över att bli uppvaktad att två stora lag.”


Källa: Il Romanista

GRAZIE ROMA!

No comments: